Många tror att det nuförtiden är papperslöst på de flesta företag. Men inget kunde vara mera fel. Det skrivs ut mängder av papper, och därför är det viktigt att välja rätt skrivare till kontor.
Kristian satt och planerade för ett zoomsamtal när hans allt i allo Adam knackade på. Han informerade om att skrivaren inte fungerade. Ett problem då många av de företagare de arbetade med ville ha pappersfakturor, och nu var det dags att sända ut dem.
Kristian suckade och mindes hur dyrt det hade blivit sist och fasade för att få denna utgift ännu en gång. Men vad skulle han göra? Han lovade Adam att ordna det direkt efter mötet.
Hyra skrivare till kontor
Företagsledaren han skulle ha möte med var en god vän sen länge och de småpratade medan de väntade in att alla skulle dyka upp. Kristian berättade om dilemmat och fick till sin glädje tips om ett företag som hyrde ut skrivare för kontor. Vännen berättade att de installerade den och att service ingick i hyran.
Kristian berättade för Adam om företaget han skulle kontakta och lovade hämta sin privata lilla skrivare på lunchen att använda så länge.
Så en dag stod den där, den nya skrivaren. Den var stor och kändes lyxig. Avtalet hade varit bra, och det bästa, nu kunde han släppa oron över att den skulle gå sönder. Skulle det inträffa var det bara att kontakta företaget som skickade en reparatör för att laga skrivaren. Även Adam var överlycklig över den nya skrivaren som erbjöd många nya möjligheter.
Andra inlägg
- Smart fastighetsförvaltning i Stockholm
- Fruktkorg Stockholm - fördelar med frukt till jobbet
- Aktieägaravtal ger tryggt företagande
- Framtidens posthantering: Hur fastighetsboxar i Stockholm tar dig in i den digitala tidsåldern
- Ett bättre möte med mat från en cateringfirma
- Garagestädning i Stockholm - En smart lösning för fastighetsägare
- Hundfoder som är lätt att köpa
- Liveshopping – modern e-handel
- Fogfria golv pryder butiker i Stockholm
- Mäklare i Gävle kan ge dig en doft av Norrland